FIT ME

En foundation som jag har haft som favorit sen länge är Fit Me från Maybelline New York. Det finns hur många olika nyanser som helst så den passar verkligen alla. I måndags när jag skulle köpa en ny foundation så drog jag i det säkra kortet till att köpa denna foundation igen fast i nyansen 110. Sist hade jag 105(som på bilden här nedan) och den passar mig också bra men den är lite mer gul i tonen så den passar dig som blir lätt röd i ansiktet. Nu när det är vinter så måste jag ha en väldigt ljus men till sommaren kan jag faktiskt ha en lite mörkare ton. HÄR är det förra inlägget jag skrev om denna foundtation. 
 


Carro

Håller med! Även om jag vill testa någon ny ibland så slutar det alltid med fit me ändå. Som sagt, säkert kort!:)

2015-01-21 / 13:33:50
BLOGG: http://emmacarolinas.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback