kommande video

Under helgen, kanske även idag kommer det komma upp en video och som jag skrev tidigare så blev det en smink-haul. Det kommer säkert komma upp en haul nästa vecka eller veckan där på också för om exakt en vecka så är jag i Stockholm. Jag är så glad och så troligt taggad! 
 
I videon har jag sminkat mig som på bilden under. Jag har som sagt använt mig av Color Tattoo 24hr i färgen 35 On and On Bronze som jag älskar! Sen suddat ut med en mörkbrun matt ögonskugga på yttre ögonlockat för att få lite mer intensitet men suddat ut med min pensel jättemycket så att det ändå ska se mjukt ut. Som pricken över I:t så passade jag även på att lägga till eyeliner. För göra det ännu lite mer intensivare så tog jag en helt svart kajalpenna runt hela ögat. 
 
På läpparna har jag använt NYX Studio Soft Matte Lip Cream i färgen Ibiza. Super fint men på hemsidan ser det mer nude ut men i verkligen ser det mer rött ut. Men det är väldigt fint endå! ♥
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback