cirkeln

Jag tror tyvärr att det inte blir någon video för kom på att jag glömde en sak och så väntar jag på några saker som jag beställt som inte har kommit än. Hoppas det är okej. 
 
Idag ska jag gå på bio. Nu tror ni säkert jag ska se Fifty Shades Of Grey men då har ni fel. Jag ska se en film som heter Cirkeln. Har längtat så mycket på denna film och nu ska jag ÄNTLIGEN få se den. Denna film är också tre böcker. Jag säger så här, läs dem! De är så fruktansvärt bra och så bra skrivet. Det är en svensk bok och det stället där de "bor", Engelsfors, ligger säkert bara 4 mil ifrån mig utanför Borlänge och i boken åker de till Kupolen där jag brukar åka och shoppa! Men den är inte inspelad där utan den är inspelad i Grängesberg som jag bor 3 mil ifrån istället. Hoppas filmen är lika bra som böckerna och att det blir tre filmer eftersom att det är tre böcker. Jag tycker också att denna är en bok för ALLA för den är så lätt att läsa! 
 
Så jag tipsar om att läsa dessa böcker för de är så himla bra! Jag lästa sista boken i somras och jag hade svårt att börja med en annan bok bara för att de var så bra och läste säkert inte på några månader efter heller. Då kan ni tänka er. LÄS! ♥ 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback