make up tips: en bra foundation

Nu har jag testat den här ett tag och jag kan säga att jag älskar den. Färgen passar mig perfekt och den sitter verkligen jätte bra även fast att man kanske inte har använt primer. Den kostar runt en 149 kronor men nu tror jag det till och med var ett kampanj-pris på ungefär 129 kronor, kanske till och med billigare. 
 
Det jag gillar är att den täcker bra men den är inte tjock och har aldrig blivit kakig. Man blir nästan lite len i hyn efter att man applicerat denna och det finns otroligt många färger att välja så att den passar verkligen alla och du kan applicera denna med dina fingrar eller borste eller vad du själv föredrar. Så jag skulle definitivt rekommendera denna 


♫♪ sandra - en musikblogg

nice!

2014-01-23 / 14:03:26
BLOGG: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback