a throwback to last summer

Typiskt att jag ska lyckas bli sjuk på fel tillfällen. Började i fredags med världens halsvärk och som följd på det lite feber och nu rinner näsan och jag är lite hes. Jag har heller inte bloggat så mycket men har inte haft nåt att skriva om. Det kommer inte heller ut en video idag eftersom att jag är sjuk. Men nästa video blir nog en makeup haul eftersom att jag har både köpt i affären men även köpt på nätet en hel del. 
 
Längtar inte ni till sommaren lika mycket som jag? Vill att det ska vara varmt och skönt så man kan köpa jordgubbar och åka någonstans och bara njuta. Vara ledig och bara få göra vad man vill. Denna sommaren ska jag leva livet för det är mitt sista sommarlov. Nästa år tar jag studenten och då börjar allvaret med jobb och sådant. Fast lite spännande är det ju. ♥ 
 
Här kommer en MASSA bilder från i somras ♥
 
 
 
 
 
 
 
 


MATILDA

så fina bilder =)

2015-02-10 / 13:59:01
BLOGG: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback