Var rädd om det du har för man vet aldrig när det är borta för alltid.

Hej! Jag är den värsta bloggaren just nu men man kan väl säga att jag haft lite blogg torka. Det får säkert alla bloggare någon gång men nu ska jag försöka komma tillbaka igen. Det började när min hamster gick bort och en som stog mig och min familj väldigt nära två dagar efter också kom till "himmelen" om ni förstår vad jag menar. Sen blev jag sjuk så mitt humör låg på noll där ett tag. Imorgon är det faktiskt en månad sen hamstern dog. Även fast att det var ett så litet djur så blev jag väldigt ledsen endå. Jag tror ni som haft hamster förstår precis! Så där fick ni lite update. Så ska jag också försöka blogga mer nu! ♥ 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback