vaken hela natten

Igår natt fick jag ingen sömn alls. Nu skojar jag inte utan jag sov inte på hela natten så igår var jag vaken i mer än 24 timmar. När jag räknar på fingarna så tror jag att jag var vaken drygt 32 timmar. Men jag kunde inte sova och skolan började dagen efter men det gick inte. Så igår på bussen hem sa det PANG och blev så trött. 
 
Det slutade med att jag inte fick så mycket gjort på dagen. På kvällen kollade jag, mamma och bror på Det Okända men flera gånger somnade jag till och jag missade slutet. Jag hade verkligen vänt på dygnet under lovet och kunde inte sova. Brukar det bli så här för er? Jag får antagligen skylla mig själv men kan säga att i natt sov jag som en bebis. Haha. ♥
 
Lite så här är det ju..



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback