mitt hår

Jag har så lust att göra en förändring med mitt hår. Ny frisyr och färga det. Det dåliga med mitt hår är att det växer så snabbt och klipper jag mig så återgår mitt hår till mitt vanliga långa ruffs efter bara några veckor (jag passar definitivt inte i kort). Jag kan inte vara den ända med det problemet. 
 
Jag är egentligen brunett men förra året, i oktober tror jag det var så färgade jag hela håret blont. Hade innan ombré och det passade mig jättebra och jag trivdes med det väldigt mycket men det var när jag skulle fixa till ombrén som jag bara fick något i hjärnan och tänkte "jag färgar hela håret" och sen gjorde jag det. Jag är lite sån ibland, jag bara gör det. 
Första bilden är tagen förra hösten och den andra är tagen idag. Mycket kan hända på ett år! ♥


Linnea

Do it! Kör på en förändring, lite nytt och fräscht inför hösten! Är också sugen på någonting annorlunda :)

2014-09-13 / 15:22:08
BLOGG: http://linnealakey.blogg.se
Linda Mikaelsdotter

Du är fin i både mörkt och ljust, men var rädd om håret och gå till en duktig frisör om du ska göra större förändringar :)

2014-09-13 / 22:34:17
BLOGG: http://www.lindamikaelsdotter.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback