en helg med roligheter

Jag har inte bloggat sedan i fredags. Men jag har haft besök av mina kusiner och faster så ville inte sätta mig framför en dator. Jag har inte suttit med datorn så mycket, ingenting alls faktiskt. Skönt om du frågar mig. 
 
På lördagen kom mina kusiner och vi började med en rundtur på Ovako där många jag känner jobbar eller har jobbat och det var, vad ska man kalla det, öppet hus för allmänheten så det var kul för mina kusiner från Stockholm att se, även för mig också haha. Sen handlade vi och efter det hem för att äta och umgås. Mysigt och så underbart. Jag, mina kusiner Johan och Malin och min lillebror for ut på en liten cykel tur sent på kvällen. Vi bara cyklade runt här i vår lilla by. 
 
Imorgon börjar min andra vecka av praktiken. Helst önskade jag att de vore över, har som sagt tre veckor så två veckor till. Annars ska jag få börja byta rum och greja och ha mig. Vem vet, när allt är klart kanske det kommer upp en 'room tour-video' när jag är klar. Ska snart gå och sova. Vi hörs imorgon! Kram och godnatt! ♥ 
En bild från Sälen förra året. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback