vet fortfarande inte vad jag vill

Men hej på er! Hur mår ni? Överlever ni det kalla vädret? Förstår inte varför det är så kallt. Gick från 20 grader ena veckan till att bli jättekallt. Inte så kul när man väntar på bussen och måste stå ute. 
 
Idag var det en lång skoldag. Vi har börjat planera för årskurs 9-mässan. Varje år får alla nior som ska börja gymnasiet komma och kolla på alla program och då ska vi tvåor få stå i montrarna. Så det planeras för fullt just nu. Jag kommer ihåg när jag skulle söka gymnasie och mitt huvud gick i 110 och kunde inte välja linje, vad skulle verkligen kännas rätt för mig? Vet fortfarande inte vad jag vill i framtiden. 
 
Från det ena till det andra så hämtade min syster mig efter skolan, i bilen satt även min bror och vi åkte hem till henne och umgicks lite. Åt middag gjorde vi också. Jag själv var/är väldigt trött så höll på att somna vid matbordet och jag har även känt mig lite frusen och nästan som att jag är på väg att bli förkyld. Halsen svider lite. Nog med en massa babblande. Jag ska snart gå och sova! Godnatt! ♥ 
Min pudding och jag, är glad att jag sökte handels och administration ändå ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback