real techniques

Någonting jag inte hade med i min haul video (HÄR) och som jag tänkte visa i ett inlägg istället. Någonting som jag velat ha väldigt länge. Det är real techniques borstar! Om du är lika smink-tokig som jag så tror jag att du vet vad det är för borstar jag menar. Jag vet vilka det är som gör dessa borstar just för att jag är på YouTube och kollar hela tiden. 
 
Jag köpte 'foundation brush' och 'blush brush' och jag ångrar faktiskt att jag inte köpte fler. Men jag ska och julshoppa i slutet av denna månaden så jag hoppas de finns kvar. Vet ni vart jag hittade dem? På H&M och inte så dyra heller, inte som jag hade trott. Jag tänkte göra ett separerat inlägg för dessa två för att inte göra detta inlägg så långt men jag kan säga att jag ÄLSKAR dessa borstar redan! ♥ 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback