makeup tips: eyeliner för nybörjare

Jag har testat en eyeliner som är väldigt enkel att använda och går snabbt att lägga. Master Graphic Eyeliner från Maybelline New York. Den snedställda tippen gör att det blir enklare att göra vingen och det blir väldigt snyggt också. 
 
Jag använder denna till skolan och tycker att den håller en hel dag väldigt bra. Den har blivit som en sak jag måste ha och som jag numera använder varje dag. Jag köpte denna på Åhléns och där kostar den 99 kronor men HÄR kan du köpa den för 79 kronor istället. 
 
En prisvärd eyeliner för nybörjare men även för dig som vill att det ska vara enkelt. Går snabbt att lägga vilket är väldigt bra för dig som har bråttom på morgonen eller för dig som bara har bråttom helt enkelt. ♥ 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback