dåligt bloggande = sjuk...

Glad första advent! Jag har gått och blivit sjuk. Om jag har rätt är det influensa jag har. Det enda jag har orkat gjort är att ligga i sängen och kanske flyttat mig till soffan. Är inte frisk på långa vägar. Det både hörs och syns. Feber till och från, muskelvärk, ont i huvudet, öron ja gud vet vad och i morse vaknade jag av världens hosta. ALLT bara värker. Det känns tungt i bröstet när jag andas och ögonen är tunga så det har slutat med att jag sovit väldigt mycket. Men på nätterna har jag inte kunnat sova för halsont och feber. Jag ber er, få inte influens för det är inte kul!!
 
Jag blev sjuk tror jag tisdagskväll och jag skulle ha varit till Stockholm på fredagen med min klass. Stannade hemma från det. Jag är sur för jag älskar Stockholm. Igår, lördag skulle jag ha varit med på dansuppvisning men fick lov att stå över det också för att det skulle slutat med att jag skulle svimma eller något annat skulle hända. 
 
Jag har verkligen inte orkat blogga, eller ens haft något att blogga om. Det får bli någon dag till hemma från skolan tror jag. Har inte varit ute sen i tisdags... Men jag ska försöka samla lite kraft för att gå på julmarknad om jag nu lyckas komma ut. Men frisk luft kanske hjälper. 
 
Det får bli ett bildlöst inlägg. Hoppas ni förstår! ♥ 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback