mycket att se framemot

Hej på er! Mer bloggandet idag och det gillar jag starkt. Morgonen började med att jag missade bussen så jag fick vänta ett litet tag innan jag kunde ta en annan buss och idag hade jag även ett matteprov som jag är ganska så säker på att det har gått dåligt. En sista sak.. hoppas jag var att jag inte kunde hitta mina allergitabletter så när jag väl springer för att kunna hinna till bussen (som jag inte hann) så rann ögon och näsa och halsen kändes jätte konstigt. 
 
Men nu ska vi vara positiva här. Lite mer än en månad kvar till skolavslutning och i sommar ska jag sommarjobba, åka utomlands och hitta på en massa kul och bli brun. Idag är det även 6 maj vilket betyder att det är exakt 8 månader kvar tills jag blir 18 år! Mycket att se framemot. Nu blev det mycket här, haha men så skönt att kunna skriva av sig lite någonstans. Ha det bra och sov gott i natt! Kram ♥ 
Jag och Samuel åt innan dansen. Ibland får man unna sig tycker jag! ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback