grattis på födelsedagen bästa vän

Idag mina vänner fyller min allra bästa vän år. Äntligen är du 17 och om ett år är du 18! Tiden går bra fort nu för tiden och jag minns oss som små snorungar på dagis. Vi har känt varandra så länge att jag inte vet hur vi började känna varandra. Jag antar att det var genom dagis men jag är i alla fall så himla glad att vi träffades för annars hade jag inte haft någon annan som var helt konstig med mig. 
 
Minnen har vi och det är många. Det kommer bli fler och sommaren kommer säkert bli full med en massa bra minnen. Ett är att vi ska till Turkiet och så hoppas jag på att få med dig till min sommarstuga. Ha en fortsatt trevlig dag på dig, hos mig väntar paket! Puss och kram! ♥ Jag tycker ni ska gå in på hans blogg (HÄR) eller tryck på bilden här nedan ↓. In och säg grattis! ♥
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback