believe with your eyes, not your ears

Jag måste säga att jag var fruktansvärt trött igår så gick och la mig och somnade nästan på en gång. Jag har dansuppvisning på lördag och till det ska man ha sytt lite grejer så när jag kom hem igår efter min och Samuels moped tur så kom han hit så hjälptes vi åt och sydde lite. Jag har lite kvar att sy men det är så lite kvar så det ska jag göra ikväll. 
 
Just nu håller jag på med en uppgift men är nog klar så ska skicka in den. Musiken är såklart på i mina öron. Ja just ju, min bäst kompis har faktiskt startat upp en blogg så om ni inte har någonting annat för er så får ni jättegärna in och kolla och kanske även skriva ett litet hej. HÄR kan ni trycka! Kram ♥
 
 


EMELIE FOTO & VARDAG

Lycka till på dansuppvisningen :)

2014-05-19 / 17:01:33
BLOGG: http://sdotter.se
Aina Strand

Finis!

2014-05-19 / 17:09:09
BLOGG: http://ainaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback