I'll be your silver, I'll be your gold

Jag kom och tänka när jag höll på med alla varorna idag att jag inte bloggade igår. Antar att jag var för trött för att orka för kom hem runt 20.00 och då var det bara att duscha och sen äta någonting och sen sova. 
 
Jag har försökt plugga på de mattetalen som jag och min klass fick över praktiken och medans hade jag gjort mellanmål. Jag är så trött men jag får hålla ut. Imorgon är det sista praktik dagen och då har jag gjort två veckors praktik. Det har faktiskt varit kul att vara på Hemmakväll och jag har haft mycket att göra och gått mycket så mina fötter värker. Tror de skulle behöva ett fotbad faktiskt. Nu ska jag nog återgå till lite matte så bloggar jag senare! Kram ♥
 


Tyra

fin bild :D

2014-03-28 / 16:13:12
BLOGG: http://tyraspiggs.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback