makeup-borstar

Jag tog och tvättade alla mina makeup-borstar idag och det var verkligen dags för det då jag inte har tvättat dem på ganska så länge. Dock känner jag att jag snart måste köpa nya. Jag har haft dem ett tag och ska jag vara ärlig så skulle jag faktiskt vilja ha nya. De jag har tänkt att köpa är Real Techniques eller någon Zoeva borste. Många av mina favorit YouTubers använder dem så jag vet vad jag pratar om. Dem jag har själv vet jag knappt vart jag köpt dem. Nån kommer ifrån Åhléns tror jag. Men det är definitivt dags för nya borstar! ♥
 


frida

Hur rengör du dina borstar? :) Något speciellt knep?

2014-06-28 / 11:52:29
BLOGG: http://fridaslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback