If you be my star, I can be your sky.

Jag har inte riktigt haft någon blogg lust den senaste dagen. Jag har sovit dåligt nu i två dagar. Jag kan verkligen inte sova fast att jag är så trött. Sista gången jag kollade på klockan igår var 5.20 på morgonen och då hade jag inte somnat än och i natt somnade jag kanske runt 4.00. Riktigt jobbigt när jag var så trött men jag kunde absolut inte sova. 
 
Jag har precis kommit hem från byn då jag och mamma var och handlade. Jag köpte blondspray som ska få håret någon nyans ljusare och tänkte att det kanske är mer värt det än att färga det. I alla fall för tillfället. Sen köpte jag också lite naturgodis. Jag sitter nu med musik i öronen och katten i knät och tänkte nu kolla lite YouTube. Hoppas ni inte tyckte illa om att jag inte bloggade igår. Ha det bra! Kram ♥♥♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback