en massa snö

Jag kollar egentligen på Pretty Little Liars men pausade för att blogga. Det har kommit mycket snö i natt och om jag gissar rätt så snöar det fortfarande. Jag kanske tar med kameran ut och fotar lite sen. Jag vet bara att imorgon ska jag nog ut och fota med Samuel och Sabina. Som ni ser har jag tagit bort julen på bloggen (ska ändra bilden på sidan om också) och tagit ihop lite bilder bara. Jag tycker den passar bra men den blir nog bara kvar tills jag tar en annan bild som jag kanske kommer göra imorgon, eller idag, vem vet. Nu ska jag återgå till PLL. Kram ♥


Milda

Hej!
Visst är det en sjukt bra serie!? Har du fått reda på vem -A är? :)

2014-01-12 / 17:10:26
BLOGG: http://mildamoz.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback