den dumma huvudvärken

Hej på er! Äntligen fredag eller vad man ska säga. Jag slutade tidigt idag och det var meningen att jag skulle till Borlänge men mitt huvud ville helt enkelt inte och jag frös så himla mycket så jag orkade helt enkelt inte. Jag sov lite och tog en huvudvärkstablett och nu mår jag mycket bättre dock är jag väldigt trött. Jag har kollat på senaste avsnittet av The Vampire Diaries och jag kan säga att det var bra att jag satt själv för annars hade nog någon trott jag varit konstig. Dock satt jag i soffan sen när jag skulle kolla på The Originals och det skulle jag då inte ha gjort. Det som irriterar mig nu är att jag måste vänta en hel vecka på nya avsnitt. Men det är ju så bra! 
 
Akustiskt kan göra en låt så bra! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback