lördagsmorgon

God morgon! Jag har ätit frukost och nu sitter jag på min säng med musik i öronen. Igår så stannade jag hemma från skolan för att min hals gjorde så ont och jag frös fast att jag låg under täcket. Det är så konstigt för jag går runt och fryser ofta nu för tiden och det verkar som om inget ritkigt kan hjälpa. Sen var jag jätte hängig också och även fast att jag inte hade gjort så mycket igår så gick jag och la mig vid 11 tiden ändå just för att jag var så trött. Men idag är det lördag och om tre veckor är det sportlov! Ha en bra dag! Kram ♥


Anna

Hej!
Fin blogg :) Läs och kommentera gärna min:)
Kram

2014-02-01 / 13:57:00
BLOGG: http://nattstad.se/annaolssons

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback