Dear Mind, please stop thinking so much at night, i need to sleep.

Jag har varit jättetrött hela dagen idag. Ni vet så där trött då man kan skratta åt allt men ändå skulle kunna somna på fläcken. Min hals är lite konstig också.
 
Jag tror jag hade världens roligaste idrottslektion idag. Vi hade nämligen rullstollsbasket och mitt lag vann faktiskt. Jag kan säga att det här var mycket roligare än vanlig basket. Så det hoppas jag att vi ska göra igen någon gång. Jag tänkte snart sova, ska bara borsta tänderna och lite sådant innan jag möter huvudkudden. Imorgon ska jag först till skolan, slutar 16.00 men sen ska jag hem till Samuel och träffa gamla kompisar och ha lite alla hjärtans dag middag och bara umgås lite. Ska bli riktigt mysigt. Sov gott, kram! ♥
Det här är så jag! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback