då var det klippt

Då var det klippt! Mitt hår känns jätteskönt nu och jag är mer än nöjd. I sommar kommer det vara lika långt igen för mitt hår växer så det knakar, jag skojar verkligen inte. 
 
När jag kom hem åt jag en sen frukost för jag var inte riktigt hungrig när jag skulle gå till frisören. Fast var inte så hungrig när jag kom hem heller men gjorde mig två mackor och sen en latte att dricka, mums! Vi får se vad jag hittar på att göra idag, är ju ledig! Och jag ska jobba mer med bloggen idag också, snart är det klart! Ha en bra dag! Kram ♥


sabina

Åh vad fint det blev!! Nytt och fräscht nu är de bara att lägga in ljusa slingor eller blondering :-D

2014-02-10 / 13:28:16
BLOGG: http://nattstad.se/sabinahamberg

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback