att hitta dem perfekta byxorna

Gud vad trött jag blev helt plötsligt. Jag längtar tills jag får gå och sova. Som jag skrev i förra veckan så höll jag på med min garderob lite. Fortsatte igår med att kolla igenom min byxor och jeans och lagade mina favorit byxor också och har sytt upp några. Jag verkligen hatar att köpa byxor annars, hittar aldrig några bra och som passar perfekt. Alltid för långa i benen, det får jag leva med, men hittar aldrig några som passar i midjan. Alltid förstora. 
 
Medan jag höll på med det så kollade jag igenom mitt smink och kastade om det så behövdes. Idag har jag köpt lite nytt som jag tänkte visa lite senare. Ha det bra! ♥
 


K a r r o

Åh instämmer, hatar att köpa byxor! Slutar alltid med att jag köper samma som alltid, varför inte köra på ett säkert kort liksom? Hur lång är du? :'D (konstig fråga kanske, men undrar ang att byxorna är för långa haha)
Ha det bra själv! ♥

2014-02-17 / 19:39:13
BLOGG: http://peachpower.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback