katt och hund

Hej på er! Mår ni bra? Det gör jag. Jag älskar när det är lov. I förrgår var jag till mormor och morfar och åt norsk jul middag. Vi brukar göra så efter jul eftersom att morfar är norsk.
 
Det går mer än bra mellan min systers nya hund och min morbrors hund. Väldigt bra faktiskt, trodde det skulle ta ett tag att vänja dem båda men det verkar gå snabbare än vad vi trodde. Igår när de var här så ville såklart lilla Max, min systers hund som är en valp leka med vår katt. Men vår katt tyckte han var jobbig så hunden fick sig en smäll på nosen men båda två såg väldigt förvånade ut så jag tror inte det kommer göras om. Haha. Djur är bra roliga. ♥ 
Katten min ska ligga så nära mig som möjligt. ♥


MATILDA

Så gulligt :)

2014-12-29 / 14:48:42
BLOGG: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback