firar in julen med min bästa kompis

GOD JUL! Väldigt sent jag vet men har haft främmande av Sabina och hennes härliga familj. Vi åt väldigt god mat och spelade bingolotto framför uppesittarkvällen. Hur underbart och mysigt låter det inte att få fira in julen med sin bästa kompis? Min julkänsla höjdes faktiskt lite nu. Kan säga att den inte har varit så hög. Det blir väl så när man bli äldre. 
 
På tal om någonting annat så tonade jag håret igår. Jag har som sagt varit blond nu i mer än ett år och tyckt om det väldigt mycket men jag var den dåligaste på att färga utväxten. Så jag fräschade till mitt hår med en brun toning. En toning är mycket bättre på håret och det blir mer naturligt. Först visste jag inte om jag var nöjd men jag blir det mer och mer. Väldigt ovant. Kollar alltid en extra gång i spegeln. Bättre bilder kommer sen. Haha. Nej nu ska jag sluta babbla. Ha en god jul på er!! Ska försöka blogga lite imorgon/idag. Det är verkligen julafton nu!! ♥ 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback