ett välbehövligt lov

Det är så skönt att äntligen få säga att det är jullov. Ett långt och härligt lov behöver jag nu. Under dagen kom min syster och hennes kille hit och vi åt lunch och fikade lite. Jag och min syster skrattade så mycket att jag fick ont i magen. Just nu lyssnar jag bara på musik och bara tar det lugnt. Är riktigt trött och faktiskt lite ont i halsen. Är inte riktigt kry från den hemska förkylningen jag fick förut. Usch. 
 
Imorgon är det söndag och fjärde och sista advent. Men det är inte bara det utan imorgon kommer det även upp en ny video. Tre videos denna vecka. I videon använder jag en palett jag köpte på Åhléns i fredags. Har varit och kollat på den ett tag så nu bara köpte jag den. Mer får ni se i morgondagens video! Kram på er ♥ 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback