påsklovet lider mot sitt slut

Idag är det sista dagen för detta påsklovet. Även fast att jag var ledig idag hade jag dans men innan dansen så har jag varit hos Samuel och fick lunch där. Jag har även fått hem ett paket och där fanns en fjärrutlösare till min kamera. Äntligen! Så jag var ut med Samuel och testade den. Kan lägga upp lite bilder senare. Vi har även krattat hans bakgård (nästan hela, lite kvar) men vi gjorde ett bra jobb och det blev så fint. Sen var det bara upp på dansträningen och nu har jag kommit hem, hunnit att duscha, äta och kolla Top Model Sverige. Nu ska jag njuta in i det sista av mina sista timmar av lov. Ha det bra och sov gott i natt! Kram ♥
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback