don't worry be happy

Det är sent men jag har sovmorgon imorgon så kan vara uppe en liten stund till. Idag har det varit en lång dag. Jag kom hem runt åtta och åt lite middag och sen duschade jag. Efter det började jag med lite plugg som jag låg efter i (men som jag gjort klart) eftersom jag var sjuk förra veckan, men var tvungen att ta det lugnt ett tag för fick lite näsblod. Antagligen för att jag är så otroligt trött för brukar få det då och att jag tog ut mig lite för mycket på dansen efter att jag varit sjuk. 
 
Innan dansen så åt jag och Samuel något riktigt gott nämligen sushi. Jag älskar verkligen sushi och det blir bara godare ju mer man äter det! Imorgon är det torsdag, sen fredag och efter det är det äntligen påsklov! Ha det bra och god natt! ♥
 


Molly Fredin

Åh vad gott med sushi!
btw, din design är otroligt härlig. Fina bilder :)

2014-04-09 / 23:57:28
BLOGG: http://sweetmoment.blo.gg

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback