skönhetstips: BB Cream

Igår innan jag gick på bussen så slog jag lite tid med att kolla i lite affärer. Ut kom jag med denna BB cream. Har inte testat den men tänker återkomma med svar. 
 
Jag älskar BB cream. Det är bättre för din hud och jag älskar att det är SPF i den. Det finns ju olika och jag har testat två styckna innan denna och har inte riktigt gjort slut med min förra. Så tänkte göra slut med den innan jag går på och testar denna. Är det någon som har testat den? 


Eriiza

Inte testat just den här BB cream, men köpte den första,
precis när den här idén kom ut, och den fungerade jättebra
på mig, men det finns tyvärr ingen av dem som är ljus nog för att matcha min hy. =/

2013-09-03 / 16:24:00
BLOGG: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback