our moment

Jag är den lyckligaste som finns på denna jorden! Har äntligen köpt One Direction's parfym Our Moment och jag kan defenitivt säga att detta är min nya favorit parfym. Jag ville egentligen ha 50ml flaskan men den fanns inte så jag köpte 30ml flaskan ändå. Men jag kan ju önska den större flaskan i julklapp eller till present när jag fyller år.

Jag kan verkligen inte fatta att jag äntligen kan lukta som en Directioner. En sådan som jag är. Denna är också väldigt speciell för jag vet att killarna har lagt ner sin själ med att få fram flaskans utseende och framför allt lukten som man har varit riktigt nyfiken på. Jag är så otroligt stolt över killarna och det är jag med allt dem gör för mig och oss andra Directioners. Alla skratt, glädje tårar och förväntan för ett nytt album. Alla timmar man har setat framför YouTube och kollat på One Direction funny moments när man egentligen skulle behöva göra läxorna. Från första albumet Up All Night som man kunde spela om och om igen och nu sitter jag här och är densamma person som jag var från första dagen som Directioner. Trodde verkligen inte att jag skulle bli så här fast. 


Så här ser den fina flaskan ut och här är den perfekta parfymen ♥

 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback