en massa ord

Okej, nu har det blivit väldigt dåligt uppdaterat igen. Förlåt för det! Tänkte också passa på att säga att imorgon kommer jag åka till Norge. Ska fira en som fyller 50 år och träffa lite släkt från Norge och jag tror det kan bli kul.Har dock inte börjat packa en men ska nog försöka göra det efter att jag skrivit detta inlägget. Så nu vet ni vad jag håller hus i helgen och imorgon kommer det nog inte bli så mycket bloggat när jag väl är i Norge. Kommer nog inte ha så värst bra internet heller så men kommer över till Sverige igen på söndag så jag tror vi klarar oss med det lilla.
 
Ska försöka att bli bättre på att skriva igen. Statistiken blir ju mycekt bättre när man skriver mera men ibland kommer bloggen i kläm och jag hatar att den gör det ibland. Vill skriva så mycket som möjligt men ibland tar skolan en stor plats i vardagen. När skolan ligger över 1 mil ifrån där jag bor och när man kommer hem efter 16-17.00 (har man tur efter 15.00) och ibland senare så är det inte bara att sätta sig och blogga. Men då har man tidsinställda inlägg istället och då måste man ha inspirartion och tid till att skriva dem. Men jag lovar att jag ska bli bättre!
 
Snart kommer jag få köpa ett nytt kameraobjektiv utav min bästa vän (kolla in hans blogg HÄR) och då kommer jag kunna ta bättre bilder! Vad har man inte goa vänner till! Haha. Nej nu ska jag sluta babbla! Pretty Little Liars står som fredagsunderhåll för mig. Ha det bra, kram! ♥
Naturgodis och chokladen och drickan vann jag då jag hade flest rätt på en grej som vi gjorde på engelskan! Trodde defenitivt inte att jag skulle vinna men blev så glad när jag gjorde det. Tror jag kanske sparar chokladen till den långa bilresan som väntas imorgon. Kan ju vara gott att ha någnting att knapra på! ♥
 


Anonym

Hej! Vilken jättesöt och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? SE DEN GÄRNA!!

Ha en bra kväll, Kram! ^^

2013-09-13 / 21:36:22
BLOGG: http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback