en kall dag då frosten ligger på marken

Vad jag stressar hela tiden. Måste försöka att inte göra det, det kan ju inte vara bra, alls! Nu vill jag bara ta det lugnt en liten stund innan jag går och gör te och lite kvällsfika. Får ju sovmorgon imorgon med då jag ska till tandläkaren. Det är bara en sådan där vanlig koll. Kan ju vara skönt att få se om tänderna mår bra. 
 
Var ute på en promenad med min syster, mormor och morbror och hans hund idag och det är ju riktigt kallt ute. Min syster fick lov att skrapa bort frost från bilrutorna på hennes bil i morse när hon skulle skjutsa brorsan till skolan. Hallå, det är väl bara september fortfarande. Hur har ni det där ni bor? Är det lika kallt hos er? ♥
 


H'

Jättejättejättefin bild!
Sv. Jag bleeeeev woohoo 9! :D

2013-09-25 / 21:13:08
BLOGG: http://fames.se/hjjonsson
Samuel

Haha jo men uppe på Berget där jag bor har man haft sådan tur att man inte behövt skrapa rutorna än ;)

2013-09-25 / 22:29:05
BLOGG: http://staffi.devote.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback