coffee is a hug in a mug

God morgon! Eller ja, nästan. Sitter i alla fall och äter frukost och tänkte bli klar med svenskan så att jag kan få helgen fri i alla fall. Nästa vecka är det APL (praktik) som gäller och jag ska vara hos min mormor för jag fick administration först och om två veckor ska jag vara på något inom Handel. Jag tror det kan bli en bra vecka faktiskt. Jag älskar när det är praktik för då får man verkligen se hur det är på en arbetsplats och även vara borta från skolan lite. Hur skönt är inte det liksom? Nej nu ska jag äta upp min frukost och bli klar med det som ska bli klart. Kram! ♥
Kopp kaffe, hårdmacka med avokado och skinka, och två andra mackor med avokado och ägg, mums! Ha en bra dag ♥
Canon EOS 1100D


My (1D Novell)

åååh tack så mkt, Jenny! Blir alltid så glad över dina kommentarer ska du veta! <3


- Får mina idéer ifrån lite allt möjligt. Filmer, vänner, och lite ur mitt egna perspektiv faktiskt! hihi kram

2013-09-21 / 11:33:49
BLOGG: http://novellermedonedirection.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback