trött, nytt objektiv och imorgon är det fredag

Dagen började med att jag missade bussen. Men jag hade min älskade syster hemma så hon kunde skjutsa mig, ibland är hon bra! Under hela skoldagen idag har jag känt mig otroligt trött och det känns nästan som om en förkylning är på väg men så här har jag känt ett långt tag och trott att en förkylning ska bryta ut men att det inte har gjort det. Men är otroligt trött och min hals känns otroligt konstig. Tror jag ska gå och göra lite te.
 
Men den bästa saken idag är ju faktiskt att jag har skaffat mig ett nytt objektiv till min Canon EOS 1100D. Så otroligt nöjd! Nej nu ska jag nog göra lite inlägg till imorgon och sen göra te och imorgon mina vänner, då är det fredag! Kram ♥
 


HJJONSSON

Sv. Ja herregud, vilken jobbig vecka asso!

2013-10-17 / 21:03:16
BLOGG: http://www.hjjonsson.se
Emelie Petersson

Sv: Tack snälla du :-)

2013-10-17 / 21:39:13
BLOGG: http://syrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback