tiden springer iväg så snabbt att man knappt hinner med

Hej på er! Äntligen helg nu och det är såå himla skönt. Vad som händer i helgen har jag ingen aning om utan jag tar den som kommer. Kanske ta mig en sväng till mormor och morfar imorgon eller på söndag. Eller kanske ta och besöka farmor som jag inte gjort på länge! 
 
Sitter just nu och lyssnar på gamla goda låtar och tänker på hur det var förut. Ibland vill man bara gå tillbaka i tiden och bara få ha det som det var förut. Tiden springer i väg så snabbt att man knappt hinner med själv. Ganska tråkigt att det går så snabbt ju. Men men, nu ska jag sitta kvar här för det är fredag och jag får göra vad jag vill! Ha det bra! ♥
 


HJJONSSON

Jättefin bild!

2013-10-04 / 18:46:26
BLOGG: http://www.hjjonsson.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback