någonting jag aldrig kommer att glömma

Sitter och kollar bloggar och har redan druckit två stora koppar med te. Men det är ju så gott! Musik har jag också i öronen och jag bara känner hur skönt det är med fredag imorgon och jag ska försöka göra den bra genom att inte missa bussen denna gången, men nu har jag ju faktiskt lärt mig någonting av det också! 
 
Det jag vet som jag ska göra i helgen är att åka och fiska med familjen! Ska faktiskt bli kul då det är en tradion vi gjort nu i tre år kanske, dock när det är sommar men nu blev nu istället. Det är pappas jobb som ordnar denna dagen och man kan även vinna priser.
 
Jag kommer aldrig att glömma den första gången vi var och fiskade för det var då som min familj fick höra om att Sigge, min katt behövde ett nytt hem och vi funderade och funderade och tänkte att han kanske skulle få vara hos oss ett litet tag så vi fick hem honom. Jag och han fick en stark kontakt då han följer efter mig som en svans, sover med mig, väntar vid dörren när jag slutar skolan om dagarna. Han skulle ju dock bara var hos oss i någon månad men det roliga är att nu har han varit hos oss i över två år och här är han nog kvar tills han slocknar sina underbart fina blåa ögon! ♥
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback