let me be the one to light a fire inside those eyes

Hej på er igen! Imorgon ska jag till tandläkaren kl 11.00 så får se om det blir någon skola imorgon. Skolan ska egentligen börja 10.15 så det känns aningen onödigt då jag bara skulle vända i klassrummet för att behöva ta bussen hem igen. Slutar också 14.15 på måndagar och jag har inte kollat när en buss går till Ludvika och jag antar att det är så dåligt med bussar så att där skulle det bli samma sak, komma dit och sen åka hem igen. Men måndagar är brukar vara ganska sega på min skola då det nästan bara känns som man inte gör någonting. 
 
Är faktiskt trött. På en söndag. Då jag till och med får vara uppe lite längre för att jag har sovmorgon imorgon. Varför? När man får liksom, men om en vecka är det ä n t l i g e n höstlov! Godnatt♥
Canon EOS 1100D
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback