klänningen passade som handen i handsken

Jag skulle bloggat igår innan jag gick och la mig men min bild jag ville ladda upp, laddades aldrig upp så då orkade jag inte sitta och vänta. Igår skypade jag med Samuel och har hjälpt han med lite saker för hans nya blogg här på blogg.se. Tänker länka hans blogg sen när det är helt klart! 
 
Ni undrar säkert hur det gck igår för min syster och vet ni vad, hon hittade sin klänning och jag fick även prova en klänning för skoj skull och den passade mig som handen i handsken. Lite kul för jag ska ju inte ta studenten fören om ungefär två år och jag provar klänning nu. Men nu vet jag ju vad som passar mig.
 
Nu ska jag äta upp min frukost och lyssna på en massa musik! Puss ♥
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback