äntligen är tisdag snart över

Äntligen kan jag säga att jag är hemma, duschad och sitter i sängen för att snart kolla på Svenska Hollywoodfruar. Nu är måndag och snart tisdag över, sköönt, dem dagarna i veckan tycker jag inte om. Måndag för att det är måndag och så långt i från fredag och tisdag för att dem är så långa då jag kommer hem innan kl 20.00. Imorgon är det i alla fall onsdag och bara två dagar kvar till fredag! Jag och Samuel tog oss en tacotallrik på ett fik för att få i oss lite energi innan dansen, sen gick vi upp till skolan igen och bara väntade på att självaste dansen skulle börja! Nu ska jag dricka te och njuta utan denna kvällen, kram! ♥
 
Glöm inte frågestunden som finns HÄR under ↓.
 


angelica

Frågestund på bloggen! Gå gärna in och kolla :)

2013-10-01 / 21:03:50
BLOGG: http://janssan.devote.se
Annika

Mumsigt c:

2013-10-02 / 16:39:02
BLOGG: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback