50 mm

Nu har min lilla Canon familj blivit större. Jag har äntligen köpt mig ett nytt objektiv utav Samuel som fick ett över eller vad man ska säga, som jag nu har köpt och det är ju riktigt bra. Lite billigare också än om jag skulle köpt det i en butik. Det är ett 50 mm objektiv som tar riktigt bra bilder. För att vara så litet också. 
 
Jag kan verkligen tipsa om att köpa det här objektivet då det verkligen är skillnad på kvaliten från det vanliga objektivet 18-55 mm som man får med när man köper kameran. Bilderna bli så mycket bättre! Jag tänkte bevisa det för er imorgon så kika in då vet jag! ♥


Kajsa

Köpte också idag :)

jättebra objektiv!

Kram

2013-10-17 / 23:33:57
BLOGG: http://fames.se/kaajsas

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback