through the dark

Hej på er! Jag är verkligen dålig på att blogga men jag har mina anledningar. Jag fick inte sova så mycket i natt då jag hade så ont i magen och det var kvar när jag vaknade så jag stannade hemma från skolan idag. Jag är nästan säker på att det är magkatarr och har fått medicin nu så jag hoppas det ska bli bra nu, hoppas! 
 
Imorgon har jag utvecklingssamtal och det är mitt första på gymnasiet. Måste säga att jag fortfarande är lite ovan att säga att jag är en gymnasieelev. Det är inte heller långt kvar tills jag fyller år. Nästa fredag är det exakt en månad kvar och jag blir 17 år denna gången. Inte långt kvar tills 18! Jag kan inte riktigt fatta det heller. Aja, nu ska jag försöka sova och jag hoppas på en god natts sömn. God natt! ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback