skönhetstips: BB Cream från Nivea

Kommer ni ihåg när jag skrev om en BB Cream från Nivea? Jag tänkte jag skulle prata lite om den nu. Har du torr hy så passar den här dig jätte bra därför så passar denna mig väldigt bra just nu. Jag har riktigt torr hy nu och denna hjälper mig riktigt bra. Det dåliga är att ljusaste ändå är ganska mörk eller vad man ska säga så man måste jobba in den i hyn får att få det bra. Har du oljig hy, som jag får på sommaren så kan jag säga direkt att denna inte är för dig då den blir fläckig. Jag har en tendens att ändra hud typ mellan årstider. Jag är alltid väldigt torr men på sommaren får jag oftast också oljig. Det som också är bra är priset. Den ligger mellan 99kr och finns att köpa på Lindex. 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback