one day can change everything

Godmorgon! Har lite rast nu så jag tänkte passa på att blogga. Bilden på förra inlägget var ju från 1 och ett halvt år sedan. Tiden flyger ju iväg utan att man fattar det och man förändras ju hela tiden!  
 
Jag ska snart ha matte, skjut mig! Jag tycker inte om matte. Men efter det är det lunch och sen idrott och så slutar jag. Torsdag är det idag också. Fredag imorgon men denna helgen blir det inte så mycket sova. På lördag är det ju dansuppvisning och på söndag blir det nog lite julklapps-shopping med Samuel. Ha det bra sötisar! ♥
 


Rebecca&Mathias

Lycka till på matten och fina bilder! :) Ha en fortsatt fin dag! :)

2013-11-28 / 10:01:51
BLOGG: http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback