midnight memories

Nu tänkte jag gå från städning till pluggning. Jag har städat lite på mitt rum och dammat en hel del. Jag städar idag för att på söndag är det dags att börja göra det lite jul på mitt rum och jag ska ju även åka på lite jul-shopping så jag tänkte att det kanske skulle underlätta lite om jag dammar och plockar på mitt rum redan nu så kan jag göra det allra sista på söndag när jag har tid. 
 
Till städningen så har jag underlättat det med lite musik och vad passar inte bäst om inte One Directions nya album Midnight Memories som jag fick på posten i måndags då jag förhandsbokade den innan. Älskar albumet och det är svårt att välja en favorit och nu ska det även få hjälpa mig med att plugga! ♥
 
 


Jessika

Alltså skivan är så sjukt bra! Och jag håller med om att det är svårt att välja en favorit, men jag känner ändå att jag har fastnat för Midnight Memories och Little Black Dress... :D

2013-11-28 / 17:45:19
BLOGG: http://xjessie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback