det bästa med dem mörkaste månaderna

Det bästa med dem mörkaste månaderna är ju faktiskt när man får tända en massa ljus. Dem här lyktorna, här nedan ↓ är mina absoluta favoriter i mitt rum och när man har en katt, som dessutom har väldigt långt hår, så är höga lyktor och där själva värmeljustet blir lite gömt perfekta. Sen när man kan smycka nattduksbordet lite extra med annat smått och gott är ju också en kul grej. Jag tycker om att visa mina parfymer och smink istället för att gömma det i en låda eller väska och verkligen älskar när jag kan visa mina kompisar vad jag har och kan komma med olika tips eller vad det nu är som jag vill visa. Mitt rum ska visa mig och ingen annan och det är i mitt rum som jag trivs som bäst i! ♥
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback