summer 2013

Lilla sötisen jag och syster tog ut i fredags.
Hallå där! Hur mår ni? Jag mår lite sådär. Jag har ont i halsen och nacken värker lite. Men solen lyser idag så starkt så jag ska inte klaga. Jag kanske får en regel förkylning snart. Jag har inte varit förkyld på jätte länge nu och förut blev jag förkyld varje månad men jag åt D-vitaminer ett tag och det hjälpte. Det hjälpte även mitt hår att inte ramla av så mycket hårstrån. Efter varje gång jag duschade låg det hur mycket hår som helst i avloppet och mamma blev tokig på mig. Just nu så äter jag inte det eftersom att det är sommar och då behöver man inte äta D-vitaminer eftersom att man får det av solen. Nu ska jag gå ut och njuta av solen. Kramisar till er ♥


Aurora

Veckans Blogg är nu avslutad. Kika in och se om det blev du och anmäl dig igen! :) Länk:
http://aui.blogg.se/2013/may/veckans-blogg-ny-omgang-v22.html#comment

2013-05-26 / 23:49:58
BLOGG: http://aui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback