Does Running Away From Problems Count As Exercising?

Jag tog en lång och skönt promenad nu på kvällskvisten. Solen sken också och musiken i öronen gjorde det bara ännu bättre. Tog en dusch när jag kom hem också så nu känner jag mig fräsch. Imorgon ska jag till Kupolen man ska bara kolla efter en klänningen och inte köpa ett ända dugg. Bara en Ice Latte På Wayne's Coffee men det får jag väl unna mig. Har runt 500 lappen på kortet så kan inte spendera så mycket pengar nu. I hegen ska jag vara hemma kommer troligtvis också på lördagen hjälpa mamma och pappa med min brors cup som ska vara i Ludvika. Kan ju underlätta för dem stackars vuxna. Ska snart gå och sova tänkte jag. Kanske bloggar ett god natt men det får vi se då. Annars säger jag god natt! ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback