Visste du det här om mig?

Fyra frågor om förhållanden.
Är du singel ? Japp
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Nja, klickar det så klickar det väl, haha.
Hur många har du varit kär i? Hm, ingen aning! Inte direkt den som blir kär i vem som helst 
Är du kär just nu? Nope.

 

Tio frågor om dig själv.
Namn? Jenny
När fyller du år? 6 januari
Några piercingar? Räknas hål i öronen?
Vad har du på dig just nu? Svarta tights, ett linne, en kofta och såklart underkläder.
Vad tycker du mest om hos dig själv? Mina läppar, mina ögon och mitt hår. Min läppar är fylliga och sådär bra runda, mina ögon är stora och mitt hår är långt och tjockt ocg fint.
Vad är du bra på? Ska jag vara ärlig så är jag väldigt bra på att hjula.
Vem älskar du mest på denna jorden?  Mina vänner och min familj!
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Jag älskar att sova själv då man slipper nån som snarkar i öronen på en men jag skulle inte säga emot att få sova med en mysig kille.

 

3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig? Dem av mina vänner som jag har kännt längs är Lisa och Samuel så det är väl dem men jag tror alla vet nästan allt om mig.
Vem är den roligaste av dina vänner? Alla såklart! Alla har nånting som man tycker är bra eller rolig att umgås med.
Vem är snyggast av dina vänner? Allihopa! Har ju bara snygga vänner vet ni! 

 

10 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? Skola...
Vad ska du göra nu? Fira min syster som fyller 19 år idag! 
Har du gjort något dåligt idag? Hm, nej tror inte det.
Vad har du ätit idag? Lite lunch i skolan, fruktsallad på hemkunskapen och nån halv macka till mellanmål.
Har du duschat idag? Nej, gjorde det igår kväll.
Är du trött nu? Japp och ont i huvudet.
Vad händer idag? Som sagt fira syster.

 

Annat.
Hur mår du just nu? Ont i huvudet..
Är du hungrig nu? Nja inte sådär värst.
Vad är klockan nu just nu? 18.47
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Facebook, Twitter, Youtube och Bloggen såklart.

 

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? Japp.
Vilket är ditt favoritband/artist? One Direction såklart
Vad gillar du för musik? Pop men jag gillar typ allt! Gillar det mesta.

 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback